Meditációs elvonulások




A meditációnak nem az a célja, hogy bármit is elérjünk, inkább azért ülünk, hogy veszítsünk. A túlzott ragaszkodásból, a dühből, a feszültségből, a fájdalmunkból, egy szóval a szenvedéseinkből. Ez nem más, mint a jelenlét gyakorlása. Azért, hogy megtapasztalhassuk valódibb énünket, tisztán tudjunk kapcsolódni magunkhoz és ez által a környezetünkhöz.

Heti két alkalommal van lehetőség a gyakorlásra, mely nem ingyenes, de fix díja nincs. A szentély fiókjában lehet a felajánlásokat elhelyezni.

Szeptember 12.-től
Időpont: kedd, reggel 6.00-8.00, péntek, 18.00-20.00

Helye: Testtudat fejlesztő központ: XII.ker. Győri út. 1.

Ülő meditáció

Természetesen nálunk főként a chan meditációs gyakorlatait alkalmazzuk, melynek célja hogy tapasztaljuk a tiszta, tükörszerű, nem mozduló tudatot. Hogyan?

Tedd félre pillanatról pillanatra a véleményed, haladd meg a tapasztalataid és ne engedd, hogy a külső helyzet uralkodjon rajtad. Tartsd meg a tiszta tudatot valamint irányvételt, és amikor teszel valamit, akkor csak tedd.

Hajlamosak vagyunk a testet, a lélegzést és a tudatunkat külön figyelni, de ezek a meditáció folyamán eggyé válnak. A meditáció során a tudat állapota a legfontosabb, de a helyes testartás is segítségünkre van abban, hogy ne kalandozzunk el.

A meditációról bővebben:

http://www.fehertigris.hu/meditacio